App2Order stroomlijnt het hele logistieke proces rondom het OKC. Het gaat om een aantal logistieke handelingen, en het creëren van inzicht.
Logistieke medewerkers ontvangen bestellingen vanuit de OK’s als pushnotificatie op hun mobiel, die zij als smartwatch op hun pols dragen. Accepteren, claimen en verwerken van de bestelling gaat met één klik. De OK ontvangt direct een bevestiging.
Eén overzicht maakt duidelijk welke artikelen nodig zijn om een kar gereed te maken. Medewerkers zien direct waar deze artikelen liggen, en voor welke OK een kar bedoeld is. Daarnaast zien zij informatie over de geplande ingreep, en hebben ze de mogelijkheid om contact op te nemen met OK-assistenten.
De app geeft inzicht in alle missende netten en instrumenten. Dit is belangrijke informatie voor de CSA, de logistieke medewerkers en natuurlijk de OK-assistenten. Dit inzicht neemt onzekerheid weg, en OK-assistenten hoeven niet langer contact op te nemen om te informeren waar de missende instrumenten blijven.
De app vertelt OK Logistiek de status van de karren. Zo is meteen helder waar een kar staat, wat de status van die kar is, en waar deze heen moet. Op deze manier blijven gebruikte karren niet te lang staan, en zijn instrumenten snel weer klaar voor nieuw gebruik.
Hoe functioneert het klaarzetproces en waar is het mogelijk om tijdswinst te behalen? Met inzichten vanuit app krijg je grip op de planning, verminder je het aantal logistieke bewegingen en ben je verzekerd van een optimaal werkproces.
App to Order staat voor volledige digitalisering van het logistieke proces op het OKC. Deze innovatie bestaat uit een app en een onlinesysteem die het mogelijk maken om sneller en effectiever te werken. Voor, tijdens en na de operatie.
Logistieke medewerkers met behulp van een app op hun pols direct toegang tot alle logistieke handelingen binnen het OK complex.
Logistieke medewerkers met behulp van een app op hun pols direct toegang tot alle logistieke handelingen binnen het OK complex.
Logistieke medewerkers met behulp van een app op hun pols direct toegang tot alle logistieke handelingen binnen het OK complex.
Logistieke medewerkers met behulp van een app op hun pols direct toegang tot alle logistieke handelingen binnen het OK complex.
We snappen dat een nieuw systeem introduceren spannend kan zijn. Daarom is App2Order ontworpen voor snelle integratie en flexibiliteit. Zo is de overstap naar volledig digitaal werken vlug gemaakt.
Nog niet gevonden wat je wil weten? Neem vrijblijvend contact met ons op.
© 2023 a2o