Hoe werkt App2Order?

Ouderwetse whiteboards, stapels papierwerk en eenzijdige communicatie met portofoons. De logistieke inrichting van OK’s in Nederland zijn nog grotendeels analoog. Niet alleen omslachtig en onnodig, maar deze werkwijze levert ook veel onrust op bij medewerkers! App2Order digitaliseert het logistieke proces in de OK voor een efficiëntere werkomgeving.

De vijf speerpunten van App2Order

App2Order stroomlijnt het hele logistieke proces rondom het OKC. Het gaat om een aantal logistieke handelingen, en het creëren van inzicht.

Bestellen

Logistieke medewerkers ontvangen bestellingen vanuit de OK’s als pushnotificatie op hun mobiel, die zij als smartwatch op hun pols dragen. Accepteren, claimen en verwerken van de bestelling gaat met één klik. De OK ontvangt direct een bevestiging.

 

Klaarzetten

Eén overzicht maakt duidelijk welke artikelen nodig zijn om een kar gereed te maken. Medewerkers zien direct waar deze artikelen liggen, en voor welke OK een kar bedoeld is. Daarnaast zien zij informatie over de geplande ingreep, en hebben ze de mogelijkheid om contact op te nemen met OK-assistenten.

Aanvullen & grijpkarren

De app geeft inzicht in alle missende netten en instrumenten. Dit is belangrijke informatie voor de CSA, de logistieke medewerkers en natuurlijk de OK-assistenten. Dit inzicht neemt onzekerheid weg, en OK-assistenten hoeven niet langer contact op te nemen om te informeren waar de missende instrumenten blijven.

Ophalen en verplaatsen

De app vertelt OK Logistiek de status van de karren. Zo is meteen helder waar een kar staat, wat de status van die kar is, en waar deze heen moet. Op deze manier blijven gebruikte karren niet te lang staan, en zijn instrumenten snel weer klaar voor nieuw gebruik.

Beheer en statistieken

Hoe functioneert het klaarzetproces en waar is het mogelijk om tijdswinst te behalen? Met inzichten vanuit app krijg je grip op de planning, verminder je het aantal logistieke bewegingen en ben je verzekerd van een optimaal werkproces.

Lorem Ipsum

Onze oplossingen

App to Order staat voor volledige digitalisering van het logistieke proces op het OKC. Deze innovatie bestaat uit een app en een onlinesysteem die het mogelijk maken om sneller en effectiever te werken. Voor, tijdens en na de operatie.

Logistiek

Logistieke medewerkers met behulp van een app op hun pols direct toegang tot alle logistieke handelingen binnen het OK complex.

Opdek & OK

Logistieke medewerkers met behulp van een app op hun pols direct toegang tot alle logistieke handelingen binnen het OK complex.

CSA

Logistieke medewerkers met behulp van een app op hun pols direct toegang tot alle logistieke handelingen binnen het OK complex.

Management

Logistieke medewerkers met behulp van een app op hun pols direct toegang tot alle logistieke handelingen binnen het OK complex.

Aan de slag

App2Order implementeren

We snappen dat een nieuw systeem introduceren spannend kan zijn. Daarom is App2Order ontworpen voor snelle integratie en flexibiliteit. Zo is de overstap naar volledig digitaal werken vlug gemaakt.